СИХРЕ се завръща; стартът е на 15 март
През последните две години сме свидетели на преобръщане в представите по темата „Как да създадем работещ и успешен бизнес?“. Новата реалност показа, че много от традиционните похвати или не работят, или функционират по различен начин. Сред най-пряко засегнатите браншове бе ХОРЕКА секторът, пряко обвързан с туризма, заведенията за обществено хранене и обществените услуги.
За да се съхрани, браншът трябваше да реагира бързо. И успя да демонстрира формулата на успеха на настъпващото десетилетие: гъвкавост, съчетана с внедряване на пълния набор от дигитални и физически комуникационни и рекламни инструменти. С основно място в този микс са бизнес изложенията. В следващите редове ще откриете, защо смятаме, че изложенията в хорека сектора, където основно място заема СИХРЕ, са толкова важни.
На живо! На живо! На живо!
Бизнесът на живо. Изразът ще е сред ключовите на 2022г. Именно изложенията срещат на живо производители, доставчици, дистрибутори и клиенти. Такава възможност ще даде от 15 до 18 март СИХРЕ. Изложението ще се проведе в среда с доказали се оптимални здравни условия, създадени в Интер Експо Център. Всъщност, знаете ли, че българският изложбен център бе сред малкото в Европа и света, в който през последните две години се развиваше изложбена дейност?
„Дяволът е в детайлите“
Да се вгледаме по-детайлно в срещата „на живо“ и ползите от нея. Освен нови контакти, чрез СИХРЕ, фирмите в хорека бранша черпят ценно know-how както за новите дигитални и физически продукти и внедряването им, така и за методиките на работа, които останалите компании използват при оптимиацията на дейността си.
Да не забравяме динамичната бизнес среда. Контактът на живо гарантира, че ще реализираме максимален обем от работа за минимален период от време. А когато става въпрос за хорека сектора и изложение СИХРЕ, трябва да имаме предвид, че форумът дава възможност за създаване на реални контакти с контрагенти от страната и чужбина.
Всичко – на едно място
Вече споменахме, че за работещ бизнес в съвременната среда е нужно използването на пълния набор от дигитални и физически комуникационни, маркетинг и рекламни канали. Именно тук се крие едно от основните предимства на изложението за хорека сектора – СИХРЕ. Форумът предлага готова платформа с предварително внедрени компоненти, от които бизнесът се възползва. Изложението съчетава условия за бизнес-комуникация със сцена за представяне и утвърждаване на бранда и излизането на нови пазари. Същевременно изложението е информационна платформа за очакванията, трендовете, тендециите и иновациите. Благодарение на това, СИХРЕ привлича водещи производители, дистрибутори и доставчици на професионално кухненско оборудване и обзавеждане, храни за хорека сектора, интериорния дизайн, оборудването за хотели и ресторанти, СПА и фитнес и софтуер.
Специализирани събития + висша кулинария
Високата добавена стойност е основна характеристика на изложенията. Така например, организаторите на СИХРЕ имплементират професионални формати. Това ще се случи и през тази година. Ключов елемент са Годишните награди Dibla Design Awards 2021. На 17 март Церемонията по награждаване ще събере в Интер Експо Център най-изявените интериорни дизайнери в страната, благодарение на организаторите от Професионалната платформа за интериорен дизайн и архитектура – Dibla.
Ден по-рано ще се проведе Retail Summit. Организирано от сп.“Enterprise“, Retail Summit ни фокусира върху ритейл сектора, онлайн търговците и актуалните тенденции в индустрията. СИХРЕ ще ни срещне с водещи кулинари чрез формата на Gastronomix –професионалният кулинарен форум за висша кухня и кулинарна култура. И в допълнение – паралелно ще се проведе #RetailShow – единственото изложение в България, посветено на ритейл сектора.
В заглавието ви попитахме: „Защо изложенията са важни за хорека сектора?“. 559 думи по-късно, какво е мнението ви?