Приложението MyMenu за мобилни устройства, което позволява да се намали до минимум времето за чакане на клиентите при взимане на поръчката, ще демонстрират от компанията UnrealSoft по време на изложението СИХРЕ 2020, което ще отвори врати от 28 до 31 януари в Интер Експо Център.
Благодарение на апликацията отпада необходимостта клиентите да се опитват да привлекат вниманието на сервитьора, когато искат да поръчат нещо допълнително или просто да си платят сметката. Друг позитив на приложението е, че използването му води до намаляване на грешките, произлезли от неправилно разбрана или записана поръчка. С MyMenu работата е лесна и удобна, както за клиента, така и за персонала на заведението.
Начинът за употреба на приложението е максимално улеснен. На масата се поставя баркод, който се сканира от потребителя, за да се свали приложението MyMenu.Също така може да се свали от Google Play Store или Apple Store. Това е достатъчно, за да се зареди менюто на заведението в устройството – обедно меню, салати, предястия, основни ястия, напитки и пр.
Посетителят има възможност да разгледа снимките на различните ястия, както и да се запознае със съставките в него, грамажа и цените, времето за приготвяне. Нещо повече, ако иска, може да промени някоя от тях – например, да премахне лука от салатата или пък канелата от капучиното. След като направи своя избор, изпраща поръчката, която получават сервитьорите и кухнята.
Специален бутон „Повикай сервитьора“ веднага привлича вниманието му, когато клиентът има нужда от допълнителна помощ. В случай, че имат някакво оплакване или препоръки, клиентите могат да се свържат и с управителя.
С приложението ще може да се запознаете на щанд А11 в зала 2 на Интер Експо Център.