Собствените марки на МЕТРО – METRO Chef, Rioba, METRO Professional и Tarrington House са верни помощници на ХоРеКа предприемачите и готвачите
Като търговец на МЕТРО България оперира в многоканален модел на търговия, който включва: 1) магазините и 2) услуга доставки до професионални клиенти. Основните проекти в sCore стратегията на компанията са насочени към повишаване удовлетворението на клиентите – трансформация на магазините с цел улеснено пазаруване от страна на B2B клиентите, ценово лидерство и стабилен асортимент, които да отговарят на техните ежедневни нужди и доставки, които улесняват дейността на бизнеса им и пестят ценно време.
В Европа МЕТРО обслужва близо 17 млн. професионални клиенти от ХоРеКа и сектора на традиционната търговия. Близо 90% от ХоРеКа обектите разчитат на нашите продукти и услуги. В България ситуацията е сходна и според наши данни и информацията от пазара почти всеки ресторант в страната притежава МЕТРО карта. Което прави и нашата роля като партньор на ресторантьорския и хотелиерския бранш изключително отговорна.
„Изключителен фокус при развитието на асортимента ни за ХоРеКа поставяме върху персонализацията и пълните решения за нуждите на бизнеса им“, коментират от МЕТРО България. Местата за настаняване и хранене могат да варират според големината си, локацията си, вида кухня, капацитет и т.н. За да отговорим максимално гъвкаво и адекватно на всички клиентски нужди, сме въвели редица решения, създадени за индивидуалните им потребности – от създаване на асортимент за определен клиент, през индивидуално ценообразуване, до определени информационни услуги, индивидуализиран график на фактуриране и др.
Ние разполагаме с богата гама от собствени марки и като основни предимства бих посочил две от тях – те са създадени, за да отговарят на изискванията на нашите професионални клиенти и преминават през най-стриктните стандарти за качество. Също така ги предлагаме в контролирана среда – нашите магазини са сертифицирани по IFS – международен стандарт за качество, който в България притежаваме единствено ние. Той касае свежестта на продуктите, проследимост в доставките, непрекъсната хладилна верига и най-високо ниво на контрол. Нашите марки представляват част от нашето ДНК и са ключът към успеха на професионалистите.
В МЕТРО клиентите могат да разчитат на изгодни предложения всеки ден, които им осигуряват качество, каквото техните клиенти заслужават и очакват. Сред изобилието при нас Ви очакват цял куп продукти на отлични цени всеки ден, означени със символа „Винаги изгодно“. Можеш да разчиташ на тези предложения, защото с тях печелиш:
- Винаги ниска цена на важните продукти за твоя успешен бизнес.
- Постоянство в асортимента – планирай смело с нас!
На разположение са и нашите марки, които предлагат постоянно качество и разумна цена. METRO Chef, Rioba, METRO Professional и Tarrington House са верни помощници на ХоРеКа предприемачите и готвачите, на които могат да разчитат по пътя към успеха си.