На едро. За теб и твоя бизнес
МЕТРО България е безспорен лидер в търговията на едро у нас. „През годините се утвърдихме като компания, която подкрепя независимия бизнес – както търговци на дребно, така и ХоРеКа бизнеси. сектора. Още от навлизането ни в България се борим и за прозрачност в търговията и етични практики“, коментират от компанията.
Имаме устойчив бизнес модел, като винаги се стремим да сме ефективни и постоянно да инвестираме в подобряването на услугите, които предлагаме. Имаме над 50 хиляди регулярни B2B клиента, като правим всичко възможно те да са доволни.
През тези 25 години в страната първи създадохме и наложихме успешен модел за работа с малки производители на плодове и зеленчуци – „Отгледано с грижа в България“, подкрепихме хотели и ресторанти по време на пандемията с „Преоткрий България“, първи въвеждаме иновации в кулинарията – решения за sustainable ресторанти, увеличено предлагане на био и здравословни продукти за професионалния сектор, замразени храни, проследяване на въглероден отпечатък от дейността. Ролята ни в развитието на кулинарните общности включва събития, кулинарни купи, обучения, МЕТРО Академия. Създадохме и програми за подкрепа на малките търговци, включително и франчайз програмата Моят магазин.
Успешно развиваме и нашата ESG стратегия, която подкрепя ролята ни на търговец на едро и се основава на три области – Борба с климатичните промени, Етика и доверие, Равни възможности и благосъстояние. Някои от по-значимите ни проекти в нейния обхват са:
- проекти за енергийна ефективност на нашите сгради на стойност над 15 млн. лв., инвестирани през последните 10 години;
- придържаме се към прозрачни и етични отношения с нашите партньори и служители;
въведохме вътрешна програма за благосъстоянието на служителите ни; - усилено работим по темата за предотвратяване на хранителни отпадъци, разширение на стратегията и в подкрепа на нашите професионални клиенти и т.н.