Системите за управление създадохме и започнахме да развиваме през 1992 г. Разполагаме със свои офиси и дистрибуторска мрежа, обхващаща цялата страна. Стабилното си развитие и престижното място на пазара дължим както на отличните качество и функционалност на системите ни, така и на изрядната поддръжка, която осигуряваме. Ние знаем как се носи отговорност за безотказна денонощна работа на натоварени обекти, защото правим това от самото си създаване.Ние изграждаме и поддържаме дългогодишни партньорски взаимоотношения със своите клиенти. Сътрудничеството ни спомага за правилното и целеустремено взаимно развитие.
Какво получават клиентите ни с нашите системи
Финанси:Онлайн контрол на всички звена в обекта, работещи с разплащателни средства, следене и управление на левови, валутни и безкасови разплащания.
Стоки:Пълно управление на стокови наличности по партиди, видове и разфасовки. Строго следене на движението им между материалноотговорните лица. Прецизното им отчитане на база на калкулации и трансформации.
Персонал:Всички модули се управляват от мощна мониторна система за контрол и следене на операторските действия. Всеки от операторите има индивидуални правомощия при работа. За всяка транзакция се пази пълен набор от данни, достатъчни за вътрешно-фирмен контрол.
Справки и анализи:Съхранение на огромен обем информация, линейни и кръстосани справки и конфигуриращи се филтри позволяват извеждането на разнообразни таблици и диаграми.
За да предоставим най-доброто изживяване, използваме технологии като бисквитки за съхранение и/или достъп до информация на устройството. Съгласието за тези технологии ще ни позволи да обработваме данни като поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Ако не се съгласите или оттеглите съгласието си, това може да повлияе негативно на определени функции и характеристики.