Българското хорека изложение СИХРЕ 2025 ще се проведе от 18 до 21 февруари
Звездите на Gastronomix 2018 Disfrutar в Барселона спечелиха приза най-добър ресторант в света
Barkeepers on wheels на изложение СИХРЕ

Дигиталното меню и система за поръчки Tabl

Иновации в ресторантските и хотелиерските услуги чрез дигитални решения от 2Д УЕБ

От 13 до 16 февруари на най-очакваното хорека събитие в България, изложение СИХРЕ, фирма 2Д УЕБ ще представи своето дигитално меню и система за поръчки Tabl на щанд C1, в зала 2.

След успешната интеграция на дигиталното меню от TabL в хорека сектора, платформата насочва своите иновации към хотелския бизнес. С новаторски интегрирани решения за резервации на различни услуги, TabL се утвърждава като партньор, предлагащ несравнимо удобство и персонализация и за гостите в хотелите. В съвременния бизнес свят хотелиерството се изправя пред редица предизвикателства, които са следствие от динамичните тенденции в технологичното развитие, променливите потребителски предпочитания и динамични условия в индустрията. На пътя към по-ефективно управление и подобрени услуги, хотелите се нуждаят от иновативни решения, способни да отговорят на тези предизвикателства. TabL преформулира традиционните методи на резервация, предлагайки на хотелиерите интуитивна и удобна платформа, адаптирана специално за техните нужди. Системата гъвкаво интегрира различни видове услуги и допълнителни опции, предоставяйки голямо разнообразие от възможности за персонализация  като например:

ДИГИТАЛЕН РУМ СЕРВИЗ – Един от ключовите елементи на адаптацията на TabL за хотелиерския сектор е предоставянето на дигитален рум сервиз. Този модул преобразява начина, по който гостите поръчват храна, напитки или допълнителни услуги, като предоставя бърз и удобен начин за обслужване в комфорта на тяхната стая. Гостите имат възможността да направят поръчка, чрез приложението, което улеснява процеса и води до по-голямо удовлетворение.

ИНТЕГРИРАНА ПЛАТФОРМА ЗА ОБРАТНА ВРЪЗКА Tabl – съчетава иновационния дигитален опит не само преди и по време на престоя, но и след него. Интегрираната платформа за обратна връзка предоставя възможност на гостите да споделят своите преживявания и клиентска удовлетвореност, давайки ценни идеи за подобрения и обратна връзка за качеството на предоставените услуги. Това не само улеснява взаимодействието между хотела и гостите, но и помага на мениджмънта да поддържа високи стандарти на обслужване.

Централизирано приложение за резервации на услуги с интегрирането на различни видове резервации в едно централизирано приложение, TabL улеснява гостите, предоставяйки им удобство и лесен достъп до пълния спектър на хотелските услуги. Многофункционална резервационна система за ресторанти:

  •  Резервационната система на приложението предоставя уникална гъвкавост на ресторанта, позволявайки лесно управление на броя налични резервации за конкретен период, както и гъвкаво ограничаване на броя на гости за   определени часове и дори минути.
  •  Сами разпределяте натоварването във Вашия ресторант
  •  Управлявате капацитета на запълване на ресторанта си
  •  Групирайте желаните от Вас маси. Системата позволява на заведението да контролира капацитета си, използвайки процентно освобождаване на масите и създавайки „допълнителни резервации“, които минимизират загубата на   клиенти. Плюс, възможността за групиране на предпочитани маси дава възможност на системата автоматично да определя най-удобния момент за тяхното резервиране. Така, интегрираната система за резервации на TabL става   съществен инструмент за оптимизация на управлението на хотелския бизнес.

Дигитални менюта? TabL предлага цялостно разработено дигитално меню, пренасящ качеството на обслужването в бъдещето, чрез иновативни възможности и широка функционалност:

  •  Дигиталното меню е създадено с интуитивен дизайн, което осигурява лесна навигация за гостите. Възможност за категоризация на ястията, напитките и другите услуги, правейки изборът бърз и удобен.
  •  За всеки артикул в менюто се предоставя детайлно описание и илюстрации, което улеснява клиентите при вземането на решения.
  •  Системата предоставя персонализирани препоръки, базирани на предпочитанията на гостите и предишните им поръчки.
  •  Гостите имат възможност за плащане, чрез различни методи – от стандартните кредитни карти до мобилни портфейли и други.
  •  TabL се интегрира лесно със системи, като barsy, rkeeper, hype, което подпомага автоматизацията на поръчки и актуализации в реално време, както и осигурява оптимално управление на наличните ресурси и минимизира риска   от липси или прекомерни наличности.
  •  Опция за оставяне на отзиви и рейтинг от страна на гостите, които допринасят за по-доброто разбиране на техните предпочитания.
  •  Защитени методи на плащане и конфиденциалност на данните на гостите, гарантиращи сигурност на транзакциите.

TabL не само предоставя възможности за хотелите да отговорят на нарастващите изисквания на клиентите, но и оптимизира бизнес процесите и предоставя на гостите си по-добро преживяване. Индивидуализирането и удобството, предоставяни от TabL, подчертават необходимостта от иновации във всеки хотел, като това не само ги прави конкурентоспособни, но и ги подготвя за изискванията на все по-дигитализираното бъдеще.