На 29 януари ключови специалисти ще бъдат лектори на семинар за дигитален маркетинг за хотелиерския и ресторантьорски бизнес
За да открият потребителите точно Вашия хотел, за да достигнете възможно най-много аудитория, да подготвите най-добрата рекламна кампания, която да привлече още клиенти, посетете семинара за дигитален маркетинг за хотелиери и ресторантьори по време на СИХРЕ 2020. На първото самостоятелно издание на СИХРЕ „Завръщане в бъдещето“, 28-31 януари, организаторите от Интер Експо Център поставят акцент върху новите технологии в хотелиерския и ресторантьорския бранш, триковете за постигане на по-успешна репутация.
Основните теми ще бъдат често срещаните SEO грешки в сайтове на хотели и ресторанти, как да говорите на феновете и клиентите онлайн през 2020 година. Facebook чатботовете могат да бъдат печеливш подход за бранша в момент, в който социалните мрежи и онлайн пространството са залети с информация, предложения и реклами на хотели и ресторанти.
„Как да привлечем важни чуждестранни партньори, така че да продаваме повече стаи, туристически услуги и допълнителни турове“ ще разкаже Милан Стойкович от Etourism Consulting, Сърбия.
Изключително важно условие за продажбите е успешното управление на онлайн репутацията – ключът към успеха за хотели и ресторанти през 2020 г. като това ще бъде друга интересна тема по време на семинара.
Регистрирайте се на: http://bit.ly/2tYpCG3
Светът на дигиталния маркетинг ще помогне на Вашия бизнес:
ПРОГРАМА
13:00 – 13:30 – Регистрация & Welcome coffee
13:30 – 14:00 – „Често срещани SEO грешки в сайтове на хотели и ресторанти“ – лектор Георги Стефанов (Ganbox)
14:00 – 14:30 – „Как да говорите на феновете и клиентите онлайн през 2020?“ – лектор Николай Йоргов (Stellary Agency)
14:30 – 15:00 – Кафе-пауза
15:00 – 15:30 – “Facebook Чатботове” – лектор Благой Никушев (Zebra Digital)
15:30 – 16:00 – “Как да привлечем важни чуждестранни партньори, така че да продаваме повече стаи, туристически услуги и допълнителни турове“ – лектор Милан Стойкович (Etourism Consulting, Сърбия)
16:00 – 16:30 – “Управление на онлайн репутацията-ключът към успеха за хотели и ресторанти през 2020” – лектор Константин Занков (Travel Mind)
ЛЕКТОРИТЕ
Георги Стефанов (Ganbox)
Тема: „Често срещани SEO грешки в сайтове на хотели и ресторанти“.
Георги Стефанов е създател на „Ganbox – лесно откриване на вашия сайт“, един от водещите сайтове за SEO услуги в България. Магистър по информатика, занимава се с компютри от 1988 г., професионално с програмиране от 1998 г., а с уеб технологии от 2002 г. Работи 14 години като backend програмист във водеща телекомуникационна компания. Има богат опит при оптимизиране на бизнес сайтове. Работи по проекти, свързани с изграждане на мащабни уеб услуги и приложения за известни брандове като A1, Орбител, СпектърНет и като маркетинг консултант в международната компания ActivTrades. Има опит с внедряване на онлайн резервационни и разплащателни системи. Стефанов е един от топ SEO експертите в България, заедно със своя SEO екип е извършил технически SEO одит на стотици сайтове. Повече от 12 години развива успешно свои уеб проекти и работи с български и международни компании за постоянно подобряване на техните сайтове и увеличаване на онлайн продажбите.
Николай Йоргов (Stellary Agency)
Тема: „Как да говорите на феновете и клиентите онлайн през 2020?“
Николай Йоргов – маркетинг консултант с повече от 10 години опит в маркетинговото и бизнес развитие на водещи компании и продукти. През годините e бил ключов експерт в няколко големи агенции. Работил е за брандове и компании като Procter & Gamble, Mondelez (Kraft Foods), Nestle, L’Oreal, Ficosota, NOVA Broadcasting Group и много други.
От 4 години успешно управлява и развива собствена рекламна агенция за персонални online & offline решения – Stellary Agency.
Благой Никушев (Zebra Digital)
Тема: “Facebook Чатботове”
Благой Никушев е собственик и управител на дигиталната агенция за цялостно обслужване „Zebra Digital“, най-голямата българска WIFI рекламна мрежа Soulhotspot.com, както и на платформата за онлайн обучения ON-ED.com. Водещ експерт в дигиталния маркетинг, консултира и създава стратегии за развитие на водещи в сегмента си компании като КОМСЕД, Адрес недвижими имоти, Andrews и други. Продуцент на брандирано видеосъдържание и брандирани онлайн курсове.
Милан Стойкович (Etourism Consulting, Сърбия)
Тема: “How to get eminent foreign travel partners that will help you to sell more rooms and tours”
Милан Стойкович е опитен лектор с повече от 100 изнесени лекции и презентации на теми, свързани с онлайн маркетинга в сферата на туризма. Стойкович ръководи маркетинг агенцията – Etourism Consulting, която предоставя услуги за онлайн дигитален маркетинг в туризма и хотелиерството. Etourism Consulting обслужва клиенти от САЩ, Австралия, Италия, Чили, Мексико и в региона на Балканите – Сърбия, Босна, Черна гора, Хърватия.
Константин Занков (Travel Mind)
Тема: “Управление на онлайн репутацията-ключът към успеха за хотели и ресторанти през 2020”
Константин Занков е експерт в областта на маркетинга, бизнес развитието и онлайн репутацията. Той има повече от 10 години мениджърски и предприемачески опит в различни бизнес направления в туристическия сектор, сред които хотели и заведения. Основател е на компанията Travel Mind, която предоставя маркетинг и консултантски услуги на туристически компании от България, Европа и САЩ. Завършва бакалавърска степен „Туризъм“ и магистърска степен „Бизнес администрация“. Специализира своята дейност в маркетинг управление. Допълнителна квалификация придобива по време на различни обучения и специализации в повече от петнадесет държави. Занков е консултант в бизнес развитието на множество компании, както и преподавател и лектор по теми свързани с маркетинга и мениджмънта във висши училища и по време на професионални събития. Той участва и в различни изследователски проекти и има научни публикации. Воден от професионалните му интереси, свързани с туризъм, комуникации, технологии и иновации, вече над десет години той следва динамиката и нуждите на променящия се туристически сектор, съдействайки на различни компании да се развиват успешно.