Уеб платформата TabL предоставя модерно и иновативно решение за бизнеса, предназначена да отговаря на това, от което клиента се нуждае.
В динамичния свят на уеб всеки един бизнес е необходимо да разполага с ясна стратегия за развитието си. Тя непременно включва в себе си дигитализацията. Според проучване за нивото на дигитализация в България, проведено от Siemens Bulgaria, около 35% от анкетираните компании, споделят че не разполагат с каквато и да е дигитална стратегия за бизнеса си. Това може да се възприеме за притеснително, но всъщност е поле за огромно развитие – особено ако клиентите на бизнесите са предимно милениали или генерация Z. Тези две поколения очакват да си взаимодействат с компаниите по много по-дигитално иновативен начин.
TabL споделя няколко статистики, които провокират незабавна промяна в работата на заведенията:
- 86% от милениалите споделят, че биха посетили ресторант, ако видят предварително менюто му онлайн.
- 74% от потребителите споделят, че държат на лесно четимото и интерактивно меню.
- 15% от ресторантите посочват увеличение на продажбите след имплементация на дигитално меню.
- Дигиталното меню може да увеличи продажбите на един ресторант с 3 до 5% само с факта, че е имплементирано.
С въвеждането на новата функционалност за избор и поръчка на продукти в реално време на място, дигиталното меню на TabL, застава крачка пред конкурентите си. С напълно автоматизирания процес, чрез който става възможно дигитализирането на хартиеното меню и автоматичното превеждане на желан език само за няколко секунди, прави използването му удобно и предпочитано от клиентите на заведенията. Чрез новата функционалност на платформата, клиентите прехвърлят фокуса си от чакането за поръчка върху интерактивния избор на най-подходящите продукти за тях. Това им дава усещането, че имат пълен контрол върху поръчката си и създава вътрешно удовлетворение за избора на заведение.
Можете да се запознаете с функционалността отблизо: От 28 до 31 януари посетителите на събитието СИХРЕ 2020 ще имат възможността да изпробват системата в реално време. От 2019 г. компанията е разширила набора от системи с напълно обновена, интелигентна и съобразена с нуждите на клиентите си, система за резервации, с цел максимално запълване на капацитета на ресторанта и минимална загуба на клиенти.
Тези и други предложения от TabL ще откриете в зала 3, щанд D5.